Attraction

You attract romantic love by enjoving this moment fully.

Like a good friend, the Romance Angels send you this card to tell you the truth: the best way to have more romance in your life is through attraction, rather than through strenuous effort. You are most attractive when you’re fully enjoying yourself in the present, Your joyful laughter, self-expression, and body language are beautiful! In contrast, any stress you experience as you strain to find romance pushes against the stream of life. Strain comes from a place of fear, with an underlying worry: “Maybe I won’t receive this!” That fear then attracts the very thing you worry about. Stress creates wrinkles, bodily tension, a constricted voice, and other unattractive characteristics. So, go smell a rose and fully enjoy its fragrant beauty. Allow yourself simple plea- sures that lead to great joy. Affirm frequently that you are loved and lovable. Visualize a wonderful romantic relationship with a great partner. Take excellent care of yourself and follow your inner guidance. Via the Law of Attraction, you’ll draw romantic love to you through your own attractive nature.

คุณดึงดูดความรักโรแมนติกด้วยความสนุกสนานในช่วงเวลานี้อย่างเต็มที่

คุณดึงดูดความรักโรแมนติกด้วยการเพลิดเพลินกับช่วงเวลานี้อย่างเต็มที่ เช่นเดียวกับเพื่อนที่ดี Romance Angels ส่งการ์ดใบนี้มาให้คุณเพื่อบอกความจริงแก่คุณ ว่าวิธีที่ดีที่สุดที่จะทำให้คุณมีความโรแมนติกมากขึ้นในชีวิตคือการดึงดูดใจ แทนที่จะใช้ความพยายามอย่างหนัก แต่ความจริงแล้ว คุณมีเสน่ห์ที่สุดเมื่อคุณมีความสุขกับปัจจุบันอย่างเต็มที่ เสียงหัวเราะที่สนุกสนาน การแสดงออกและภาษากายของคุณช่างสวยงาม!

ในทางตรงกันข้าม ความเครียดใดๆ ที่คุณประสบขณะเครียดเพื่อค้นหาความโรแมนติกละก็ ความเครียดของคุณจะต่อต้านสายธารแห่งชีวิตซะเองนะ

ความเครียดมาจากสถานที่แห่งความกลัว โดยมีความกังวลแฝงอยู่ว่า “บางทีฉันอาจจะไม่ได้รับสิ่งนี้!” ความกลัวนั้นดึงดูดสิ่งที่คุณกังวล ความเครียดทำให้เกิดริ้วรอย ความตึงทางร่างกาย เสียงที่รัดกุม และลักษณะเฉพาะอื่นๆ ที่ไม่สวยงาม ดังนั้นจงไปดมกลิ่นกุหลาบและเพลิดเพลินไปกับความงามอันหอมหวนอย่างเต็มที่ ปล่อยให้ตัวเองมีความสุขง่ายๆ ที่นำไปสู่ความสุขอันยิ่งใหญ่ ยืนยันบ่อยครั้งว่าคุณเป็นที่รักและน่าเอ็นดู นึกภาพความสัมพันธ์ที่โรแมนติกที่ยอดเยี่ยมกับคู่รักที่ดี ดูแลตัวเองให้ดีเยี่ยมและ ทำตามคำแนะนำภายในของคุณ ผ่านกฎแห่งการดึงดูด คุณจะดึงดูดความรักโรแมนติกมาสู่คุณผ่านธรรมชาติที่น่าดึงดูดใจของคุณเอง ❤️

ผู้เขียน: Lady RIVERA Witch of Stone

เฟสส่วนตัว https://web.facebook.com/nuty9995/ เพจ Lady Rivera Witch of Stone ig @ladyrivera_

Leave a Reply